Rss

les cases d’acollida

Com funciona una casa d’acollida?Ivy

 

En la gestió diària de les colònies de vegades ens trobem amb gats que precisen, per una o una altra raó, sortir de la colònia de forma temporal per rebre una atenció més propera. Per a això utilitzem les nostres cases d’acollida.

En aquestes cases els nostres voluntaris es comprometen a cuidar i oferir les atencions que precisin a aquests animals per un temps, que pot ser variable en funció de les necessitats, i retornar-lo quan el seu estat ho permeti a l’Associació per al seu reintegrament en la colònia o donar-los en adopció.

La responsabilitat última sobre l’animal segueix sent de Progat, per la qual cosa el treball de les cases d’acollida és merament el de cuidadors, i disposen sempre de la supervisió i l’ajut de Progat.

Aquestes cases d’acollida són molt importants en el treball en les colònies i en caldrien moltes més per poder donar atenció a tots els gats que ho necessiten.

 

Una curiosa casa d’acollida : el racó de la lola racolola_logo

El racó de la lola es una botiga per animals que a l’hora fa de casa d’acollida per els casos un pèl especials, com es el cas d’en Pedro que necessita una atenció personalitzada. La Marta, a qui li agraden de debò els animals, ha acollit a en Pedro i a en Mateo a la seva botiga 🙂

En Pedro ja està feliçment adoptat!!

ADOPTAT 🙂

pedro_2

Pedro

mateo

mateo

 

Unes paraules de la Marta:

«¡Hola! Soy Marta. Desde pequeña los animales me han entusiasmado, y ha sido una pasión que con el tiempo ha ido creciendo.

Mi trayectoria tanto personal como profesional ha ido durante años relacionada con el mundo de la mascota. He trabajado como peluquera canina y felina, además de adiestradora canina; y en mi tiempo libre me dedico a ayudar a los animales sin hogar.

“El racó de la Lola” es mi segunda casa y por eso es una tienda hecha con mucho cariño. “Lola” es mi hurona y vive en casa de mis padres. Es mayor y no quisimos someterla a muchos cambios cuando me fui de casa, por eso ya no la veo mucho y su nombre necesita estar cerca de este propósito.

Y aquí comienza mi nueva aventura, con mucha ilusión y ganas de trabajar, donde mi esfuerzo va a ser que vuestras mascotas estén bien atendidas y que los desafortunados animales sin hogar puedan encontrar ese final feliz.

Por y para ellos: LOS ANIMALES.»

 

Si voleu visitar la botiga, us hi podeu acostar real o virtualment :

Nom: El racó de la Lola
Direcció: Carrer Tarragona 96
Telf: 601 404 599

Página Facebook:  https://www.facebook.com/racodelalola